на главную
об игре
American Truck Simulator 02.02.2016

Подскажите пожалуйста по поводу прописки

В официальной так сказать википедии по модингу от SCS есть такая страница по прописке:
https://modding.scssoft.com/wiki/Documentation/Engine/Units/accessory_data
Меня интересуют пункты:

overrides - Each array member specifies a path to an accessory definition file which is applied to the vehicle, overriding other accessories of the same type if one already exists on the vehicle. This eliminates the need for suitable_for/defaults relationships in most cases (e.g. engine badges and sounds). (New in ETS 1.27/ATS 1.6)

require - Each array member specifies an accessory type that must exist on the vehicle while this accessory is installed. For example, if a truck has separate accessories for mudflaps and mudflap hangers, each hanger accessory might declare require[]: mudflaps to disallow a state where the truck has mudflap hangers but no mudflaps. The token is the final segment of each unit name, so matching accessories would have unit names like foo.bar.mudflaps.
Note: Every required accessory type should always have a corresponding accessory of that type in defaults!

Как тх можно реализовать в прописке. Overrides вроде как понял как использовать (хоть и не до конца), Require совсем не понял. Прошу подсказать что и как если кто знает, желательно с примерами прописки, перевести конечно пробовал (это для тех кто скажет, а переводить не пробовал?), но все равно не понял где взять или как сделать foo.bar.mudflaps

Комментарии: 2
Ваш комментарий

Как вариант (если здесь не помогут) пишите прямо там, в блоге scs.

1

Alex Belousov
Вот по этому адресу не пробовали обратиться - http://truck-sim.club/

0